Wednesday, November 15, 2006

Μεγάλη μέρα αύριο!!

Σήμερα είμαι ό μόνος από την ομάδα που έσκασε μύτη στη Δουλειά. Η υπόλοιπη ομάδα έφυγε για νότο καθώς είχαν προγραμματισμένο διήμερο ταξίδι. Κι έτσι έμεινε μοναχούλης ο μικρός Compiler για δυο μερούλες. Όχι κι άσχημα το γραφείο δικό μου, μουσικούλα κλπ. Στο κάτω κάτω της γραφής το demo για το presentation αύριο είναι έτοιμο.

Πόσο γελασμένος ήμουν.

Α ναι δε σας είπα, το demo το έχει πλέον στα χέρια του ο πωλητής της εταιρίας. Είναι αυτός που θα κάνει την προώθηση στα κατάλληλα άτομα. Αύριο έχει ραντεβού με μια εταιρία κολοσσό που αν πετύχει και πουν το ναι, θα φέρει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες λίρες στα χρηματοκιβώτια της εταιρίας. Έλα μου όμως που χτες το βράδυ μετά το σχόλασμα με ενημέρωσαν για bugs τα οποία έπρεπε απαραιτήτως να φύγουν μέχρι άυριο.

Σήμερα είμαι στη δουλειά από τις 8:30, και δουλεύω για να βγάλω bugs από κώδικα που έγραψαν άλλοι διότι εντελώς συμπτωματικά αυτοί οι "άλλοι" δεν είναι παρώντες σήμερα και αύριο. Ευτυχώς τα κατάφερα, αλλά είναι πολύ εύκολο, ώντας ο νεότερος στην ομάδα αν πάει κάτι στραβά να τα ρίξουν σε μένα όλα. Θέλω να πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά. Έκανα τεράστιες αλλάγες στον κώδικα, και ποντάρω ότι το έκανα πιο σταθερό.

Άντε θα σας πω αύριο πως πήγε.

2 comments:

ka8y said...

Καλή επιτυχία compiler!!! :-)

Περιμένω τα καλά νέα!

Compiler said...

Δυστηχώς τίποτα ακόμα. Καμιά ενημέρωση στο μικρό Compilerακο που περιμένει με αγωνία.