Friday, November 10, 2006

Εργασιακός Τομέας...

Με αφορμή το post της Ka8y θα θέλα να καταθέσω κι εγώ τις εντυπώσεις από τον ιδιωτικό τομέα του εξωτερικού. Παντού είναι τα ίδια. Όλοι είναι ευγενικοί, εξυπηρετικοί και καλοί μέχρι να στρίψεις την πλάτη σου. Τότε βγαίνουν τα μαχαίρια, ρόπαλα, σιδερογροθιές και μυγοσκοτώστρες εναντίον σου.

Έχω διαπιστώσει ότι στη δουλειά που είμαι όλοι μα Όλοι, θα κατηγορήσουν τον άλλο για μια μαλακία που γίνεται. Στην ομάδα μου είμαστε τρία άτομα με εμένα να είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Έχουμε έναν Project Manager, ενα Senior Systems Architect και εμένα που είμαι απλά Systems Architect. Η όλη κόντρα πηγάζει από το 2ο που ενώ είναι πιο πολλά χρόνια στην εταιρία, έκαναν τον άλλον Project Manager κι όχι επειδή το αξίζει απλά γιατί τα πράγματα είναι λίγο φλου.

Ο τύπος λοιπόν είναι 35 χρονών, (και για να προσθέσω το κουτσομπολιό μου, έχει 2χρονο παιδί με 19 χρονη... ) you do the math. Αλλά φέρεται σαν παιδί. Είναι πραγματικά ευφυέστατος, και πολλές φορές οι γνώσεις του προκαλούν το θαυμασμό, αλλά όποτε ανοίξει το στόμα του να κάνει κάποιο σχόλιο, θα θέλεις να του σπάσεις τα μούτρα.

Μόλις προχτές μου ζητήσαν τελευταία στιγμή να γράψω μια ρουτίνα. Εντάξει λέω εφόσον το θέλετε θα το κάνω άσχετα αν πλησιάζουμε πολυ κοντά στη προθεσμία για το demo. Το γράφω κι εγώ όπως όπως για να πετύχω functionality και τίποτα παραπάνω γιατί δεν έχω το χρόνο να κάνω κανονικό design και έρχεται ο τυπάς με ένα υφάκι...

-"Έκανες τη ρουτίνα όπως σου την είπα;"
-"Όχι, δουλεύει όμως και μετά την παρουσίαση του Demo, θα το αλλάξω γιατί θα είμαι πιο χαλαρός"
-"Ok, μου λέει, αν είναι πέρα των δυνατοτήτων σου πες μου να το κάνω εγώ"

ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ;;; μην ανέβω πάνω και σε κάνω γκάιντα στο βρωμόξυλο. ΗΜΟΥΝ ΣΑΦΗΣ, δεν έχω το χρόνο τώρα γιατί ΑΠΛΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΚΩΔΙΚΑ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΚΑΥ...Ε ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.

Και όλη του η στάση είναι τέτοια. Θα βρει μια οποιαδήποτε τρύπα κάπου, και θα κρατήσει το στόμα του κλειστό. Δε θα το φανερώσει. Ακόμα κι αν ήταν να γίνει παρουσίαση, δε θα πει τίποτα για να σε δει να γελοιοποιήσαι. Αλλά έτσι είναι ο άνθρωπος, δεν χάνει ευκαιρία να το παίξει ΜΕΓΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΑΡΑΣ αλλά σαν συνεργάτης σκάτα με ρίγανη... και δε μου αρέσει κι η ρίγανη.

Χτες συγκεκριμένα, πιάνω τον project manager και του λέω μην κάνεις το τάδε, γιατί δε θα δουλέψει πρέπει να τελειώσουμε το δείνα κομμάτι πρώτα. Δεν το σκέφτηκε ο άνθρωπος πιο πριν και του το είπα εγώ... βέβαια κι αυτός δε το σκέφτηκε διότι δεν έχει δουλέψει το πρόγραμμα τόσο πολύ ώστε να ξέρει τα τερτίπια του. Μόλις το ανέφερα το περιστατικό στην ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ C++ επάνω μου λέει:

-"Α ναι το είχα δει το λάθος αλλά δεν του το είπα για να δω πως θα αντιδράσει όταν θα το δεί ο διευθυντής".

Από εκεί κατάλαβα τι γίνεται. Ζούγκλα - ζούγκλααα λέω

3 comments:

ka8y said...

Πεστααααααααα πεστα!!!

Τάραξε τον!

Πέστου την υπερ-ατάκα... "Ο μεταχαρακτήρας backslash άρει τον μεταχαρακτηρικό χαρακτήρα..."

Και άστον να κουρεύεται....(θα του πάρει κανα μήνα να συνέλθει..)

Compiler said...

Πλάκα - πλάκα του το είπα αυτό. Με ρωτάει γιατί αυτό το string "c:\\temp\\myfiles" έχει διπλό Backslash?

-"Μα ΌΛΟΙ ξέρουν ότι ο μεταχαρακτήρας backslash άρει τον μεταχαρακτηρικό χαρακτήρα. Τι ερώτηση είναι αυτή";

Δεν μου απάντησε!

ka8y said...

Μα είναι φονική ατάκα...

Αναμένουμε με μεγάλη αγωνία το βιβλίο μαργαρiταριών.. (Ε? ε? dtsomp τι λες??)