Thursday, July 14, 2005

Περί... Συνεδρίων (Συμπέρασμα)

Ξέρετε όμως τι συμπέρασμα έβγαλα από το συνέδριο; Ότι όλα είναι μια φούσκα. Τα πάντα για το θεαθήναι. Όλοι στο συνέδριο είναι εκεί για να παρουσιάσουν τις εργασίες τους ώστε να προωθήσουν ή να εδραιώσουν την θέση τους και να κάνουν δημόσιες σχέσεις.

Νομίζετε πως τον νοιάζει εκείνον τον Βραζιλιάνο καθηγητή τι διάολο παρουσιάζεις; Μα και βέβαια όχι. Αν δεν είναι ακριβως πάνω στο αντικείμενο του, το πιο πιθανό είναι να μην καταλάβει καν τι είπες. Κι όμως αυτός ο ίδιος καθηγητής που δεν έχει σχέση με το αντικειμενό σου πέραν απο την ευρύτερη έννοια της πληροφορικής, και που κοιμήθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης σου θα σκέφτει κάτι να ρωτήσει στο τέλος μόνο και μόνο για να δείξει τι προφέσορας που είναι.

Επίσης το τι θάψιμο πέφτει πίσω από την πλάτη του καθενός δε λεγεται. Και από μπροστά;;; "Μα βεβαίως αγαπητέ μου, ευτυχώς που έγινε το συνέδριο και ξανα-ιδωθήκαμε... τέλεια όλα.. υπέροχες παρουσιάσεις...." και άλλες υποκρισίες που λόγω της καλής σχέσης που έχω με τον υπεύθυνο καθηγήτη μου τις διαπίστωσα.

Δημόσιες σχέσεις και τίποτα άλλο. Ό ένας διοργανωτής πάει στο συνέδριο του άλλου και το αντίστροφο σε έναν φαύλο κύκλο. Πάντως βγήκε και ένα καλό από αυτήν την ιστορία... δεν πρόκειται να ξανα-έχω άγχος για παρούσιαση σε ένα συνέδριο και δεύτερον γνώρισα το εξωτερικό εξεταστή που θα έχω μετά το τέλος του διδακτορικού μου. (ο Βραζιλιάνος που λέγαμε)

No comments: