Thursday, July 14, 2005

Περί ... συνεδρίων

Γύρισα στην Ελλάδα για καλοκαιρινές διακοπές στις 25 Μαϊου, δυστηχώς όμως ο υπέροχος καθήγητης μου στην Αγγλία επέμενε να παρούσιασω μια έργασια σε ένα συνέδριο στο Liverpool. Τι χαρά! Τι ευτυχία! Έφυγα λοιπόν για Αγγλία για ένα διάστημα 15 ημερών για τις ανάγκες του συνεδρίου.

Δεν ήταν άσχημα μπορώ να πώ... Ένα διήμερο στο Liverpool με τα έξοδα πληρωμένα από το πανεπιστήμιο. Αν εξαιρέσεις το άγχος της παρουσίασης δηλαδή ακούγεται τέλειο. Γύρισα λοιπόν Αγγλία και άρχισα να ετοιμάζω την παρουσίασή μου στο Powerpoint καθώς και να ετοιμάσω κάρτες με το κείμενο που θα αποστήθιζα για την εικοσάλεπτη αυτή παρούσιαση. Θεέ μου τι αγωνία και τι άγχος! Τόσος κόσμος θα ήταν εκεί... καθηγητές πανεπιστημίων, άλλοι ερευνητικοί φοιτητές, στελέχη επιχειρήσεων. Έπρεπε η παρουσίαση μου να είναι τέλεια.

Λοιπόν φτάσαμε όλοι κουστουμαρισμένοι στο πανεπιστήμιο του Liverpool. Ο καθηγητής μου πουθενά! Μα καλα, δε θα έπρεπε να είναι εκεί να με εμψυχώσει; Το συνέδριο δεν είχε αρχίσει ακόμα. Ο μπουφές ήταν γεμάτος και όλοι ήδη έτρωγαν. Ως γνήσιοι Έλληνες λοιπόν πλακωθήκαμε στο φαί. Μπροστά μου στην σειρά ήταν 2 παλληκάρια. Και οι δύο κρατούσαν λερωμένα πιάτα πηγαίνοντας για 2ο. Χωρίς δισταγμό λοιπόν τους μιλάω κατευθείαν ελληνικά. "πατριώτες τι λεει; τι κάνετε;"

Τα παιδιά ήταν φοιτητές του πανεπιστήμιου του Liverpool. Με τα πολλά την κάναμε απο το συνέδριο και πήγαμε για καφέ στο κέντρο της πόλης. Γυρίσαμε λίγο πριν τις δικές μας παρουσιάσεις. Όλα πήγαν τέλεια μπορώ να πω. Οι παρευρισκόμενοι έδειξαν ενδιαφέρον για την εργασία μας.

Το απόγευμα έσκασε μύτη και ο καθηγήτης μου. Κοστούμι, Gucci γυαλί ηλίου και οδηγώντας την κόκκινη morgan του. Επίσης κλασσικός Έλληνας (ναι, έχω έλληνα supervisor στην Αγγλία) ήρθε κατευθείαν για τη βόλτα στο ποτάμι και το δείπνο. Το τι δημόσιες σχέσεις έπεσαν δεν λέγεται.

Η επόμενη μέρα του συνεδρίου ήταν παρόμοια με την πρώτη. Βόλτες και τουρισμός (ναι πάλι κοπάνα κάναμε) και παρόν δώσαμε στο συνέδριο στα διαλείματα για καφέ και φαγητό. Είμαι ξεδιάντροπος το ομολογώ.

Έπειτα πήραμε το δρόμο της επιστροφής με το van-άκι του πανεπιστημίου μας που μας είχε πάει ως εκεί. Ένα τέλειο διήμερο που δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μια εκδρομή στην πόλη από όπου ξεκίνησαν οι Beatles.

No comments: