Thursday, March 15, 2007

Compiler goes to the movies!

Μετά από την παρότρυνση του μιση... αγαπητού dtsomp είναι καθήκον μου να γράψω τις 7 αγαπημένες μου ταινίες, ευχόμενος, την επόμενη φορά που κάποιος θα έχει την φαεινή ιδέα να μάθει στοιχεία από άλλους bloggers να μην ανεβάσει κι άλλο τον αριθμό (5 στοιχεία για τον εαυτό μας, 7 ταινίες... 25 βιβλία και πάει λέγοντας).

Οπότε, οι 7 αγαπημένες ταινίες μου είναι:

Lord of the rings: Μιλάμε για τη μεγαλύτερη ταινία όλων των εποχών. Μεταφορικά και κυριολεκτικά. Τίποτα δεν μπορεί να την περιγράψει σωστά... έπος!

Pitch Black: Μια low-budget sci-fi ταινία με τον Vin Diesel. Ποιος λογικός άνθρωπος θα την έβαζε σαν αγαπημένη του; Κι όμως, την είδα την ταινία χωρίς να ξέρω ποιος είναι ο Vin Diesel και χωρίς να ξέρω την υπόθεση. Μου άρεσε η ιδέα του πρωταγωνιστή να είναι στην ουσία κακός και να μένει κακός ως το τέλος. Γαμάτη ιδέα με την έκλειψη επίσης. Τι να πω; Μου άρεσε.

Equilibrium: Αν μια ταινία είπε όσα είχε να πει το matrix με πολύ καλύτερο τρόπο αυτή ήταν το equilibrium. Ο Christian Bale είναι άπαιχτος εδώ. Απίστευτες σκηνές δράσης που δεν κουράζουν, κι ο παραλληλισμός με φασισμό και ναζισμό είναι εμφανής σε όλην την ταινία.

Dark City: Σκοτεινή ταινία που όπως και παραπάνω έχει μερικά στοιχεία που το matrix έκλεψε. Πολύ καλό σενάριο αξίζει πιστέψτε με.

Sin City: Τι να πεις για αυτήν την ταινία; Η έβδομη και ενάτη τέχνη ενωμένες. Μιας και είμαι λάτρης και των δυο της δίνω άγιστα τγία.

Crouching Tiger, Hidden Dragon: Η πρώτη ταινία που έφερε τον κινέζικο κινηματογράφο, στο προσκήνιο. Απίστευτες χορογραφίες πολεμικών τεχνών, με καταπληκτικούς ηθοποιούς. Μετά ακολούθησαν πολλές ταινίες παρόμοιες, ανάμεσά τους οι “House of Flying daggers”, “Hero”, “Fearless” κλπ.

Indiana Jones: Δεν χρειάζονται σχόλια νομίζω.

Με τη σειρά μου θα παροτρύνω όσους ξέρω.

Redpill
Astroholic
Chemist
Zouzounia (Μετράνε για 2)
Ka8y
Nenya

No comments: