Thursday, August 04, 2005

Όπου γης και πατρής!!

Κουράστηκα να ζω σε δυο χώρες. Τα 2/3 στην Αγγλία και το άλλο 1/3 στην Ελλάδα. Τον τελευταίο χρόνο τον πέρασα (αν θες χαράμησα κατά ένα μέρος) λέγοντας δεν μπορώ να κάνω ή να αγοράσω ή να επενδύσω σε κάτι στην Ελλάδα γιατί μένω Αγγλία. Δεν μπορώ να πάρω εκείνη ή την άλλη δουλειά στην Αγγλία διότι δεν θα μπορώ να πηγαίνω στην Ελλάδα για διακοπές Χριστούγεννα και πάσχα και κανένα μήνα το καλοκαίρι.

Δεν νομίζω ότι έχω την δυνατότητα ούτε τη δύναμη να το κάνω άλλο αυτό. Δυστυχώς δεν μου έδωσαν την υποτροφία από το Ωνάσσειο (μην τους... ) και έτσι πρέπει οπωσδήποτε να πιάσω δουλειά στην Αγγλία φέτος. Όποτε νομίζω ήρθε η ώρα να αλλάξω σελίδα ή τελος πάντων να την γυρίσω τελείως. Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα μου είναι από εδώ και στο εξής να έρχομαι για διακοπές στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον θα δημιουργήσω κάποιου είδους ζωή και ανεξαρτησία στην Αγγλία.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ουφ το έβγαλα από το σύστημα μου!

9 comments:

Phantasmak said...

To θέμα είναι ότι έστω και μία βδομάδα να πας στην Ελλάδα, χάνεις το ρυθμό σου.

Αν όμως πιάσεις δουλειά στην Αγγλία θα πρέπει να δεχτείς ότι δε θα μπορείς να κατεβαίνεις τρεις φορές το χρόνο (τώρα τι θα προλάβεις να κάνεις αν πας για ένα ΣΚ το τρίμηνο ας πούμε;) Εξάλλου αν παίρνεις καλά λεφτά θα μπορείς να ταξιδέψεις και σ' άλλες ζεστές χώρες.

Και σίγουρα οι φίλοι και οι γνωστοί σε θέλουν πίσω, αλλά το θέμα είναι τι πιστεύεις εσύ ότι είναι καλύτερο για σένα.

Phantasmak said...

Το Λίβερπουλ έχει diverse κοινότητα ή αποτελείται κυρίως από λευκούς conservative Άγγλους; Το Βrighton πάντως ήταν σκέτη απογοήτευση.

Compiler said...

Γεια σου καταρχάς. Καλωοόρισες στο blog μου. :D

Από ότι έχω ακούσει το Liverpool είναι μια πόλη με μεγάλη εγκληματικότητα και οι ντόπιοι έχουν μια έχθρα προς τους ξένους. Προσωπικά εγώ μένω στο Leeds, εκεί είχα πάει για ένα διήμερο για το συνέδριο.

Το Leeds είναι κάπως διαφορετικό διότι είναι γεμάτο αλλοδαπούς καθώς το Bradford είναι περίπου 20 λεπτά μακρυά το οποίο είναι κατα το ενα τέταρτο μουσουλμανοι δηλαδή Πακιστανοί, Ινδοί κλπ. Οι άνθρωποι είναι πιο δεκτικοί στους ξένους. Τουλάχιστον προς τους Έλληνες είναι καλουτσικοι. Τώρα όσον αφορά τις δουλειές τους εεεεε εκεί όλοι θα προτιμούσαν να προσλάβουν Αγγλό αντί για κάποιον αλλοδαπό.

beep beep said...

Κοιτα το να περνας το 1/3 του χρονου σου στην Ελλαδα αν κανεις διδακτορικο ειναι αντικειμενικα πολυ δυσκολο εκτος και αν εισαι ενας ζαμπλουτος εiσοδηματιας (θα γινεις και απ'αυτο απ'οτι βλεπω στο Profile;) )

Και οχι δεν εισαι παρασιτο , φοιτητης εισαι.(το παλουκι του funding το περνανε ολοι).Δεν ξερω αν σ'αρεσει η Αγγλια,ποσο καιρο εισαι εδω, τι ψαχνεις αλλα αν μπορεις να φτιαξεις τη ζωη σου εδω με ενα τροπο που να σε κανει εσενα ευτυχισμενο καντο.

Compiler said...

Βασικά δεν υπάρχει κι άλλη επιλογή. Όπως είπες όντως είναι από δύσκολο έως αδύνατο να λείπεις χριστούγεννα πάσχα καλοκαίρια όντας φοιτητής διδακτορικού.

Όμως το να βρω δουλειά θα μου προσφέρει κυρίως τη δική μου ανεξαρτησία και ένα μέρος μου ανυπομονεί κιόλας. Η Αγγλία μου αρέσει γενικά αλλά παίζει και μεγάλο ρόλο τι φίλους ή γενικά τι κύκλο έχεις εκεί. Όταν έχεις καλούς φίλους περνάς καλά. Αλλά ισχύει και το άλλο... όταν προσπαθήσεις να φτιάξεις μια ζώη σε έναν τόπο που είσαι τότε κατά κάποιον τρόπο τον φτιάχνεις και στα μέτρα σου.

Ως τότε όμως... καλό μπανάκι!!!

Depsorama said...

Όταν έκανα το διδακτορικό μου πήγαινα Έλλαδα 2 βδομάδες για Χριστούγεννα, και το άλλες 2 βδομάδες το καλοκαίρι. Αυτό τα πρώτα 2 χρόνια. Μετά μόνο για Χριστούγενα, καλοκαίρι με έβρισκε σε άλλες χώρες. Έχει δίκιο ο Phantasmak, για μένα. Απλά πρέπει να ξεπεράσεις το split-personality syndrome, να συνειδητοποιήσεις ότι η ζωή σου είναι πλεον στην Αγγλία, and make the best of it. Η παρέα κάνει διαφορά, αλλά πίστεψε με, την μεγαλύτερη διαφορά την κάνεις εσύ. Μην περιμένεις να έχεις καλή παρέα για να κάνεις πράγματα. Καν'τα μόνος σου, μπορείς. Να'σαι ανοιχτός σε όλα. Και μην περιμένεις να αρχίσει η ζωή σου όταν τελειώσεις το διδακτορικό.
Την ζεις την ζωή σου τώρα, as we speak...
Good luck!

Depsorama said...

Oh and btw, Leeds is awesome, but Brighton Rocks!

Compiler said...

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. Κατά κάποιον τρόπο τα ήξερα κι εγώ απλά δεν ήθελα να το παραδεχτώ.

P.S. Haven't been in Brighton yet. Hope I can visit sometime.

Anonymous said...

www.arelis.grt contains erotonomicon that was forbidden in greece due to the sexual scenes
that describes