Tuesday, June 12, 2007

Vista!

Η εταιρία μου ήταν Microsoft Partner ήδη όταν με προσέλαβαν. Κάποιος βέβαια αποφάσισε ότι θα φέρει πολλά έσοδα στην εταιρία αν γίνουμε Gold Partner. Για να γίνει η εταιρία Gold Partner έπρεπε να μαζέψουμε κάποιους πόντους. Όποτε κάποιος στο IT Department (αν τον πιάσω θα τον σκίσω τον μπινέ) είπε «Αα να κάνουμε την εφαρμογή που δουλεύει ο Compilerakos vista certified να πάρουμε τους πόντους που χρειαζόμαστε!». Απλό πράγμα είπε είναι. Ε Άι σιχτίρ.

Για να γίνει μια εφαρμογή Vista Certified, απαιτείται να περάσει απο 32 test cases για x86 συστήματα κι άλλα τόσα για x64 συστήματα. Κάθε test case απαιτεί με τη σειρά του μέρες εργασίας και προγραμματισμού να αλλάξεις την εφαρμογή ώστε να τα περάσει. Τα μην-τα-χαρακτηρίσω vista έχουν βασικές διαφορές στον τρόπο που πρέπει να κατασκευάζονται τα προγράμματα και που εγκαθίστανται και να σας πω κάτι είναι για τον !@&#^%!.

Όπου και να κοιτάξεις στα διάφορα φόρουμ, θα δεις ότι χρειάζονται περίπου 2 μέρες ανά test case για να σιγουρευτείς ότι όλα είναι εντάξει. Έ φυσικά εμένα μου είπαν «έχεις 15...». Έλα όμως που επειδή έφευγα Νορβηγία οι μέρες μου έγιναν 10. Γαμάτα ε;

Με τα πολλά το στείλαμε, δούλεψα ταχύτατα σε αυτό το θέμα, κι έφτασα να δίνω διαταγές και στους προυσταμένους μου, οι οποίοι με έβλεπαν και απλά εκτελούσαν. Ακόμα κι ο ιδιοκτήτης της εταιρίας μου είπε «εκείνες τις μέρες σε έβλεπα κι άλλαζα δρόμο», ο οποίος μάλλον έδωσε εντολή να εκτελείται ό,τι πω ώστε να πετύχουμε το σκοπό μας.

Σήμερα ήρθαν τα αποτελέσματα. Επίσημα η εφαρμογή μας είναι η 343η στον κόσμο, που είναι Vista Certified. Ναι δεν αξίζουν μία τα vista αλλά στην εταιρία θα φέρει έσοδα. Ήδη το marketing department τρίβει τα χέρια του με το νέο όπλο που πήραν. Ο ιδιοκτήτης και γεν. Διευθυντής δεν το ξέρει ακόμα. Ελπίζω όταν το μάθει να μην προσέξει ότι ένα από τα χαρτιά του που πρέπει να υπογράψει λέει να μου δώσει αύξηση και εταιρικό αυτοκίνητο.

Can you say subliminal message???

No comments: