Friday, February 23, 2007

Πάρε τον... Tag!

Ε ναι λοιπόν ήρθε κι η σειρά μου. Εφόσον η αγαπητή συνάδελφος Ka8y με tagάρε, πρέπει κι εγώ να φανερώσω στο κοινό μου (το λιγοστό αυτό κοινό) 5 πράγματα για μένα! Δεν ξέρω αν μου έχουν ξαναζητήσει κάτι πιο δύσκολο! Αυτές ήδη τις τρεις φράσεις τις έχω σβήσει και ξαναγράψει τρεις φορές!

1. Αυτό που ο περισσότερος κόσμος βρίσκει παράξενο είναι το πόσο πολύ μου αρέσει να περπατώ στη βροχή (Χωρίς ομπρέλα και κυρίως το Χειμώνα). Δεν μπορώ να πω ότι έχω ιδιαίτερες σχέσεις με το νερό, (έλα - έλα αρχίσαμε τα πικρόχολα σχόλια ήδη, με την υγιεινή καλά τα πάω), όταν ήμουν μικρός πήγα κολυμβυτήριο και κόντεψα να πνιγώ. Κατά συνέπεια με τα μπρατσάκια πάω θάλασσα. Όταν βρέχει όμως είναι σαν να σταματάει ο χρόνος κι επειδή όλοι φοβούνται μη βραχούν φαίνεται σαν η πόλη να είναι δική σου.

2. Ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα το οφείλω κυρίως στον άνθρωπο που με μεγάλωσε ολομόναχος από όταν ήμουν 5 χρονών. Πολλές από τις επιλογές μου ήταν για να γίνει περήφανος. Πριν 2 χρόνια υποσχέθηκα να μαζέψω όλα τα χρήματα που ξόδεψε για τις σπουδές μου και να του επιστρέψω σαν έκπληξη (φυσικά ποτέ δε θα τα δεχόταν πίσω). Τώρα βέβαια δε θα μπορέσει να δει την έκπληξη, αλλά η υπόσχεση είναι υπόσχεση.

3. "Ένα τακτοποιημένο γραφείο είναι παράγωγο, μη-παραγωγικού μυαλού!" Αυτή είναι η δικαιολογία μου για την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ακαταστασία μου. Από το γραφείο μέχρι τα ρούχα. Υπάρχει μια κοπέλα που βασανίζεται αλλά τί να κάνουμε;

4. Μου αρέσει να διαβάζω πάρα πολύ. Όνειρό μου να γίνω μια μέρα συλλέκτης σπάνιων δερματόδετων βιβλίων σε 1η έκδοση. (Η ατμόσφαιρα της ταινίας 9η Πύλη μου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό, πέραν του αδύναμου σεναρίου της). Προσπαθώ πάντα να αγοράσω βιβλία σε όσο πιο καλή έκδοση γίνεται και να γεμίσω το δωμάτιο βιβλιοθήκες.

5. Στο ΤΕΙ είχα βγάλει φήμη (δεν ξέρω από ποιους κακοήθεις) ότι έκανα σαρκαστικά σχόλια για τους άλλους. Η αλήθεια είναι ότι μπορώ να έχω αρκετά σαρκαστικό χιούμορ, όμως ποτέ δεν εννοώ κάτι με κακία. Έχουν γίνει διάφορες παρεξηγήσεις στο παρελθόν και κάποιοι με έλεγαν και κακό! Όμως ένα έχω σαν απάντηση... με τις κολακίες δεν κερδίζετε τίποτα!

Αυτά... Τώρα πρέπει με τη σειρά μου να tag-άρω 5 άλλους. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι φίλοι μου blog οπότε θα πρέπει να tag-άρω και μερικούς που δεν έχω και πάρα πολύ επαφή.

http://nisyrios.blogspot.com/
http://redpill-bluepill.blogspot.com/
http://ilektra.blogspot.com/
http://nenyaki.blogspot.com/
http://ninafood.blogspot.com/

3 comments:

dtsomp said...

Στο ΤΕΙ είχα βγάλει φήμη (δεν ξέρω από ποιους κακοήθεις) ότι έκανα σαρκαστικά σχόλια για τους άλλους. Η αλήθεια είναι ότι μπορώ να έχω αρκετά σαρκαστικό χιούμορ, όμως ποτέ δεν εννοώ κάτι με κ ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ γκουχ γκουχ.... σκατόβηχας... ο καιρός γκουχ θα φταίει...


Γκουχ.

:D

proserpina said...

Ωχ, αυτό με τα χρήματα για τις σπουδές το έχω σκεφτεί κι εγώ...

"Ένα τακτοποιημένο γραφείο είναι παράγωγο, μη-παραγωγικού μυαλού!" <-Λάθος στην είπαν την παροιμί κύριέ μου :-))

Nenyaki : ) said...

κοίτα ποιος μιλάει αγαπητέ dtsomp! :P

Ευχαριστώ για την πάσα compilerούλη :)