Friday, February 16, 2007

Που μένεις να σου στείλω ημέλι;

Κι έλεγα δε θα ακούσω τίποτα αυτή την εβδομάδα. Κι όμως. Έλεγα πως τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει αρχίσει να αντιλαμβάνεται τι είναι το Internet κι αν μη τι άλλο να μπορούν να σου πουν ότι το διαδίκτυο είναι είναι υπολογιστές που ενώνονται μεταξύ τους. Πολλά ζητάς φίλε μου! ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!

Πριν 4 - 5 χρόνια περίπου πήγα στο ZeroOne για ένα σκληρό δίσκο. Μπαίνει τότε ένας τύπος με μια δισκέτα. (ΟΥΤΕ ΚΑΝ CD). Και ακολουθεί το παρακάτω:

-Γεια σας. -Γεια σας κύριε πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Θα ήθελα παρακαλώ την τελευταία έκδοση του Ιντερνέτ (και του δινει τη δισκέτα)

Ναι ρε φίλε βεβαίως μήπως να σου το κάνω και ένα δεύτερο backup αντίγραφο στο περισσευούμενο χώρο της δισκέτας; Ε εντάξει λέω. Ο άνθρωπος δεν ήξερε, κι η αλήθεια είναι οτι πριν 5 χρόνια το internet δεν είχε εξαπλωθεί όσο έχει τώρα. Το αφήνω να πέσει.

Χτες όμως που προσπαθούσα να στείλω ένα e-mail σε μια υπηρεσία και πάντα το e-mail αυτό δεν παραδιδόταν. Τους παίρνω τηλέφωνο:

-Ναι γεια σας, προσπαθώ να στείλω ένα e-mail και μάλλον μου το έδωσαν λάθος. Αν μπορούσατε να μου το ξαναδώσετε
(Μου το ξαναδίνει η τύπισσα τέλος πάντων και ναι μου δίνει το ίδιο).
-Χμμ ναι σε αυτό στέλνω και μάλλον έχει πρόβλημα γιατί δεν το στέλνει. Σίγουρα είναι το σωστό αυτό;
-Ναι, ναι λαμβάνουμε συνέχεια e-mails σε αυτό. Μπορεί να μην ήρθε επειδή ο καιρός δεν είναι καλός.
- ...
(Δεν άντεξα και έγινα λίγο σαρκαστικός)
Ναι μπορεί να έχετε δίκιο και να είναι ο καιρός, και πριν λίγες μέρες που έιχε χιόνια εδώ και προσπαθούσα να δω ειδήσεις από την Ελλάδα, δεν άνοιγε γιατί είχαν αποκλειστεί τα φορτηγά.

Μα πως τα κάνουν ρε παιδί μου αυτοί οι επιστήμοναι; Που μένεις παιδί μου να σου στείλω ημέλι; piastaugokaikoureuto@papiapekinou.com ωραία το έγραψα πάνω στο φάκελο. Θα κολλήσω και το γραμματόσημο... ωραία. Τώρα θα το πάρει ο ταχυδρόμος και θα το πάει εκεί που πρέπει. Θα το διπλώσει και θα το βάλει σε εκείνη τη δισκέτα που είχε ο άντρας μου στο κομοδίνο... τι έγραφε πάνω η δισκέτα; "Ιντερνετ τελευταία έκδοση και αντίγραφο ασφαλείας". Θα έχει σίγουρα περισσευούμενο χώρο αυτή η δισκέτα. Θα το βάλει στο στόμα του γκουμπιούτερ και θα φανεί το γράμμα στην οθόνη. Ε ρε η τεχνολογία τι σου κάνει; Θαύματα!

2 comments:

Anonymous said...

:-) ωραίο!

τι υπηρεσία ήταν ακριβώς αυτή που προσπαθούσες να στειλεις e-mail ? δημόσια ?

Compiler said...

Μόνο το δημόσιο έχει τέτοια φρούτα. Προσωπικά δεν είμαι από τους ανθρώπους που έχει ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα από το ελληνικό δημόσιο. Με κάποιες εξαιρέσεις, τα πάντα τα τελειώνω σχετικά γρήγορα.

Αλλά μερικές φορές σου κάθεται κάποιος τέτοιος και πατάς play στην γνωστή κασέτα: Το δημόσιο χάος, ζούγκλα και τα σχετικά!

Με συγχωρείς τώρα αλλά μόλις μου έφερε ο ταχυδρόμος την τελευταία έκδοση του Internet και λέω να την εγκαταστήσω.