Monday, December 18, 2006

Christmas Doo!

Την παρασκευή έγινε το πάρτυ της δουλειάς μου. Αισίως έκλεισα 16 ώρες την παρασκευή στο Harrogate εφόσον ήμουν από τις 7 το πρωί εκτός σπιτιού. Στο πάρτυ ήρθαν εργαζόμενοι της εταιρείας από όλα τα γραφεία (ακόμα και τη στοκχόλμη) και έμειναν στο ξενοδοχείο που έκλεισε το αφεντικό μας με τον οποίο είμαστε ευτυχείς που δουλεύουμε στο ίδιο κτίριο. (Αν καταλάβαινε και ελληνικά θα συνέχιζα το γλύψιμο).

Όλα πληρωμένα, φαγητό, ποτά αρκετά για να μεθύσουν όλοι 5 φορές, όλα πληρωμένα. Όμως τι να το κάνεις; Αγγλικό πάρτυ. Συγνώμη κιόλας, αλλά αυτός ο λαός δεν ξέρει να διασκεδάζει. Μετά τη δουλειά πήγα κι άλλαξα στο σπίτι ενός συνεργάτη. Όλα εντάξει δε λέω, και μετά 2 μπυρίτσες σε pub άξιζαν, αλλά στο πάρτυ, πολύ ξενέρωτα. Δεν ξέρω αν ήταν η χάλια μουσική του ξενοδοχείου ή ο λαός αλλά ένιωσα ότι δεν κολλάω. Κι έιναι γενικό το φαινόμενο. Ποτέ δε κατάλαβα γιατί η μοναδική ερμηνεία διασκέδασης σε αυτό το λαό πάει χέρι χέρι με τους Ανώνυμους Αλκοολικούς. Δε λέω κι εμείς πίνουμε σα λαός αλλά δεν γίνομαστε έτσι, και πάνω από όλα ξέρουμε να διασκεδάζουμε.

Φοβάμαι πως στα 26 μου, δε θα μπορέσω να προσάρμοστω σε ένα τέτοιο τρόπο διασκέδασης ποτέ. Όμως τις δημόσιες σχέσεις μου τις έκανα. Την παρασκευή που έρχεται η εταιρία κλείνει και η τρίμηνη δοκιμαστική περίοδος τελειώνει. Το ερώτημα είναι θα με κρατήσουν μόνιμα; Η απάντηση φαίνεται να είναι πως ναι. Σε μια συζήτηση με το αφεντικό μου (και δεν εννοώ κάποιο προιστάμενο αλλά τον ίδιο τον ιδιοκτήτη) μου είπε πως μετά από το παρόν project θα πρέπει να αναλάβω 2 άλλα επειδή είμαι ο καταλληλότερος για τη δουλειά. ΟΛΕΕΕ λέγε μου τέτοια άρχηγε!

Άντε τώρα να συζητήσουμε και για αυξησούλα, αυτοκινητάκι εταιρικό, κινητό, πλοίο, σπίτι και τα άλλα που θα πρέπει να μου προσφέρει η δουλειά! Με συγχωρείτε τώρα πρέπει να ξυπνήσω και να πάω δουλειά!

5 comments:

Anonymous said...

EEE den ksero pos akrivos na sto po alla me tou pou erxesia thessaloniki exo kanonisei retsines...Stis 2:00 am kai tis epomenes meres mpouzoukia votkes kai long island....

Nisyrios said...

...και βόλτες με το εταιρικό κότερό μου!

Redpill said...

Αφού είναι τσάμπα εγώ λέω να σου τάξω ό,τι θα σε πάω βόλτα με τον υπερωκεάνιό μου που θα είναι πιστό αντίγραφο του Τιτανικού και του Βρετανικού. Φυσικά θα το βλέπουμε από απόσταση μιας και είναι στατιστικά βέβαιο ό,τι θα πάει για φούντο.
Συγχαρητήρια φίλε μου για την επαγγελματική σου πρόοδο.

ka8y said...

Ήμουν με κάτι φίλες έξω προχτές, και λέγανε και αυτές για τα εταιρικά τους παρτυ σε στοκχόλμη και όσλο αντίστοιχα...

Αυτό ακριβώς λέγανε.. ποτό, ποτό και ποτό...Είχε λέει πλάκα να βλέπεις το αφεντικό να χασκογελάει...

Compiler said...

Μα δεν είναι το ποτό που είναι το πρόβλημα. Είναι το γεγονός οτι έχει εξισωθεί με τη διασκέδαση. Έμεις πίνουμε στα πλαίσια της ψυχαγωγίας και διασκέδασης μας. Οι περισσότεροι Άγγλοι δεν θεωρούν ότι πέρασαν καλά αν θυμούνται τι έκαναν το περασμένο βράδυ.