Wednesday, October 19, 2005

Αρχίσαμεεε!

Μπαίνουμε σιγά σιγά στο ρυθμό της νέας χρονιάς. Το ξέρω ίσως εγώ να άργησα λίγο αλλά τελικά μπήκα. Τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο ξεκίνησαν και έχω να πω στο φοιτηταριό εκεί έξω το εξής: ΔΙΑΒΒΒΑΑΑΣΤΕΕΕΕΕ

Σήμερα διόρθωνα γραπτά. Κάθε καρυδιάς καρύδι. Ο ένας έχει συρράψει γράμμα στο workbook του, που εν ολίγοις παρακαλάει να του δίνουμε γενικά μια εβδομάδα παραπάνω για τις ασκήσεις άνευ λόγου και αιτίας και μόνο σε αυτόν. Άλλος πάλι έκανε την επανάστασή του... "Αρνούμαι να γράψω τις απαντήσεις διότι θεωρώ ότι δεν μαθαίνω τίποτα με το να τα γράφω μα μόνο με το να τα διαβάζω. Θεωρώ ότι μια τέτοια διαδικασία είναι χάσιμο χρόνου".

Ότι να 'ναι λέμε. Εντάξει υπήρχαν και οι άριστοι σήμερα, παιδιά που έγραψαν και παραπάνω από όσα χρειαζόταν. Τελικά πόσες φορές έβρισα, καταράστικα, καρφίτσωσα κούκλες voodoo για κάποιον καθηγητή μου που μου έβαλε μικρό βαθμό; Ίσως τελικά να μην ήταν τόσο απλά τα πράγματα όπως τότε. Αύριο θα υπάρχουν φοιτητές που όπως και εγώ στο παρελθόν θα πουν "ο πούστης με έκοψε γιατί του την είπα".

Μα δεν είναι έτσι, τα θέματα δεν τα έβαλα εγώ... Πήρα τις οδηγίες μου, πως να τα βαθμολογήσω και τα βαθμολόγησα. Έκοψα κάποιους και πέρασα κάποιους άλλους, και τα ονόματα εγώ ούτε που τα ξέρω. Έιναι περίεργο να αλλάζεις ξαφνικά στρατόπεδα. Αλλά ρε φίλε, θα σε κόψω αν δεν γράψεις γιατί ο άλλος που θα γράψει πρέπει να περάσει. Δίκαια πράγματα. Πως θα γίνει δηλαδή... μπα καλός είσαι.

Απλά θα πω και το εξής. Κάποια στιγμή πέφτει στα χέρια σου ένα γραπτό με 10 με τόνο. Απλά τέλειο. Ε το επόμενο δεν μπορείς να το βάλεις 10 αν του λείπει κάτι. Δυστηχώς έτσι έχουν τα πράγματα.

Ένα ελπίζω μόνο... μη γίνω ποτέ Downfoot!

Ξέρουν κάποιοι :)

4 comments:

ka8y said...

Πάντως να ξερεις, οτι αν υποπέσεις σε τέτοια μετάλλαξη δεν θα σε κάνω άλλο παρέα. Θα σε βγάλω μετά και στο cnn (ξέρεις εσύ), και να δουμε μετά πώς θα ξαναπαρουσιαστείς στην ακαδημαική κοινότητα! (τρομάρα σου!)

beep beep said...

Περασες πλεον στην αλλη πλευρα .... (the dark side of the moon)....

Anonymous said...

Ρε αλήτη, πέρνα τα παιδιά, μη σε πάρει και σε σηκώσει. Την είδες καθηγηταράς! Τσου ρε Λάκη...
(Μη ψαρώνεις... Redpill here...)

Compiler said...

Αποφασίζομεν και διατάζομεν! Σήμερα όλα τα παιδιά θα καθαρίσουν το προαύλιο του πανεπιστημίου. Έπειτα θα καθαρίσουν τα γραφεία των Demonstrators με θρησκευτική ευλάβεια.

Όσοι αποτύχουν στις παραπάνω εργασίες θα κόπουν στο μάθημα μέχρι δευτέρα παρουσία!

Υ.Γ. Τα παραπάνω μέτρα προκλήθηκαν από την προκλητική παρέμβαση του Redpill. Όποια παράπονα απευθυνθείτε σε αυτόν το τηλέφωνό του και η διευθυνσή του είναι...